poniedziałek, 20 stycznia 2014

#34. Kawa z Miodem i Cynamonem



Kawa z Miodem i Cynamonem

Dzisiaj miałam ciężki dzień – mnóstwo latania i pracy, więc jak wróciłam do domku, to musiałam sobie sprawić jakąś przyjemność. Drink w dni robocze? Jakoś nie przystoi. Więc dziś będzie kawka, ale taka specjalna KAWA Z MIODEM I CYNAMONEM. Znacie? Jeśli tak, to fajnie, a jeśli nie to zapraszam do wypróbowania. Smakoszom kawy na pewno będzie smakowało.



Składniki:
  1. Gorąca kawa
  2. Ciepłe (spienione mleko)
  3. Łyżeczka cynamonu
  4. 2 łyżki miodu
Sposób przygotowania:
Na spód szklanki do latte (można użyć również filiżanki lub kubka, w zależności w czym lubimy pić kawę) wlej 2 łyżki miodu, a miód zasyp łyżeczką cynamonu. Delikatnie zalej kawą, mniej więcej do ¾ poziomu szklanki. Powoli dodaj ciepłe mleko. Jeśli jest spienione, możesz również cynamonem posypać pianę. Przez ścianki szklanki idealnie widać oddzielone warstwy: złocistą, brązową, beżową i białą.
Nie jest ważne, czy kawę przygotujesz w ekspresie ciśnieniowym, przelewowym, kawiarce czy rozpuszczalną. Miód i cynamon idealnie łączą się z jej smakiem, rozgrzewają i co najważniejsze poprawiają nastrój.

SMACZNEGO

24 komentarze:

  1. Pysznie wygląda, ale ja osobiście za kawą nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety piję ją hektolitrami, ale zwykle taką normalną z ekspresu. Od czasu do czasu zrobię coś innego - na poprawę nastroju :)

      Usuń
  2. Nastrój ważny jest :). Ale kawę to ja tylko latte z toną cukru lubię niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja normalnie kawy nie słodzę (herbaty zresztą też nie). Spróbuj raz taką - ona jest naprawdę słodka - tylko troszkę inaczej :)

      Usuń
  3. wygląda po prostu smakowicie;) i choć nie pijam kawy to mam na nią ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno jest wspaniała. Mam tylko jeden problem - nic nie słodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie - ale ta jest po prostu inna. I nie smakuje jak kawa posłodzona cukrem :)

      Usuń
  5. wypróbuję ten przepis, choć do cynamonu nie jestem przekonana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj - szczerze polecam. A cynamon nie jest w tej kawie aż taki wyczuwalny. Zmienia smak kawy, ale w połączeniu z miodem nadaje jej taki fajny, specyficzny aromat :)

      Usuń
  6. Wygląda bosko, szkoda, że nie piję kawy - a zrobisz mi taką czekoladę na gorąco? mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu obiecuję, że następna będzie czekolada - specjalnie dla Ciebie :)

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję, dziekuję xxx

      Usuń
    3. Proszę, proszę, proszę :D:D:D

      Usuń
  7. mmmm ;) aż chyba sobie kawkę zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem smakoszem kawy, ale od czasu do czasu robię sobie kawunie, Twój przepis brzmi smakowicie, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bajecznie, ale ja i kawa to dwa odmienne światy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zdeklarowanym kawoszem, dlatego to jest coś dla mnie :)
    Kawa z miodem i cynamonem brzmi naprawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Moje oczy się śmieją, jak go widzę i od razu robi mi się weselej i cieplej na duszy. Dzięki Wam wiem, ze warto pisać dalej i ze mój blog ma jakiś sens. Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz i odwiedzić wszystkich moich czytelników.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do zobaczenia na Waszym blogu.