środa, 1 stycznia 2014

#8. Noworoczny Drink



Dziś noworoczny drink ze składników, które szczególnie lubię, a mianowicie szampana (bądź wina musującego) i campari, o nazwie nawiązującej do mojego imienia.

MARGARET ROSE
Drink Margaret Rose to czerwony, zmysłowy drink o lekko gorzkawym smaku, który przygotujecie tylko z dwóch składników:

Składniki: 
- 20 ml campari
- szampan lub wino musujące do uzupełnienia
Campari wlać do wysokiego kieliszka od szampana (może być również kieliszek koktajlowy, wtedy smak campari jest wyraźniejszy) i zalać schłodzonym winem musującym, można dodać kostkę lodu i czereśnię koktajlową.


Campari to gorzki likier o pięknej rubinowej barwie (niektóre źródła uważają campari za gorzkie wino) o zawartości 25%vol. alkoholu, produkowany w Mediolanie. Nazwa pochodzi od nazwiska pierwszego producenta (w 1861 roku) Caspare Davide Campari. Posiada mocny, charakterystyczny pieprzowy smak, który uzyskiwany jest dzięki skórce gorzkiej pomarańczy i mieszaninie ziół, której skład stanowi pilnie strzeżoną tajemnicę. Podaje się go z lodem, wodą sodową, sokiem pomarańczowym jako drink o nazwie campari orange lub jako dodatek do innych koktajli alkoholowych.
Tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że MNIAM MNIAM przypadnie Wam do gustu.


SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Moje oczy się śmieją, jak go widzę i od razu robi mi się weselej i cieplej na duszy. Dzięki Wam wiem, ze warto pisać dalej i ze mój blog ma jakiś sens. Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz i odwiedzić wszystkich moich czytelników.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do zobaczenia na Waszym blogu.