piątek, 25 lipca 2014

# 149. Zapowiedzi Wydawnictwa Znak - sierpień 2014



Co „baba” powinna i chce przeczytać?



Zapowiedzi Wydawnictwa Znak litera nova – sierpień 2014


Wydawnictwo Znak litera nova zapowiada w najbliższym czasie wiele ciekawych nowości. A oto te, które mnie zainteresowały najbardziej. 

Zapraszam do poczytania, a potem do wizyty w księgarniach. Przecież mole książkowe właśnie to lubią najbardziej.

1.  Georgia Durante – W złym towarzystwie 




Data premiery: 11.08.2014
Gatunek: literatura faktu
Wydawnictwo: Znak litera nova
Liczba stron: 512
Oprawa: miękka




Opowieść o tym, jak trudno wyrwać się z toksycznego związku

Piękna modelka, która z powodu miłości do mężczyzny trafiła do przestępczego świata.
Przejmująca opowieść kobiety, która uwikłała się w niebezpieczny związek.
Musiała znaleźć w sobie siłę, by zawalczyć o swoją przyszłość.

Wkrótce po pierwszych sukcesach w modelingu młodziutka dziewczyna, Georgia Durante, dając się uwieźć obietnicy luksusowego życia, poślubiła człowieka „z przeszłością”. Nie podejrzewała, jak źle może skończyć się związek z mafiosem. Musiała odnaleźć się w brutalnej, męskiej rzeczywistości przestępczego świata.

„W złym towarzystwie” jest trzymającą w napięciu prawdziwą opowieścią dziewczyny, która z powodu miłości trafiła do przestępczego podziemia. To fascynująca historia walki, jaką Georgia musiała stoczyć z brutalnym otoczeniem, by odzyskać godność i niezależność. Źródło



2. John Geddes - Najemnik

Data premiery:  25.08.2014
Gatunek: literatura faktu/sensacja
Wydawnictwo: Znak litera nova
Liczba stron: 320
Oprawa: miękka




Nieraz na własne życzenie wkraczał w sam środek wojennego piekła.
Adrenalina stała się jego uzależnieniem.
Elektryzująca historia najemnika, najskuteczniejszego żołnierza do wynajęcia.

„Wzmocnione we wnętrzu samochodu znajome metaliczne terkotanie AK stało się przeokropną, ogłuszającą kakofonią. Bach! Bach! Bach! Wydawało się, że trwa to w nieskończoność, wypełniając mój świat straszną fanfarą zniszczenia. […] Wystrzeliwane z broni automatycznej pociski przeciwpancerne w czasie tysięcznej części sekundy przebijały się przez nasze drzwi, a potem przez drzwi BMW serii 7, rozrywając tam bez różnicy metal i ludzkie ciała. Siedzący obok przerażony bandzior wrzeszczał na całe gardło, a miejsce wcześniejszej nienawiści i pogardy zajęło w jego oczach niedowierzanie, kiedy pociski z karabinka dosięgły i jego…”.

Nazywają ich „psami wojny”. Podejmując ogromne ryzyko, biorą udział w różnych konfliktach zbrojnych. Zimni profesjonaliści - najemnicy. Nie ma lepszych specjalistów od zabijania. Bez nich nie wygrywa się wojen.

John Geddes jest jednym z nich. Od podszewki poznał los najemnika, a nawet stał się jednym z najbardziej cenionych „na rynku” specjalistów w dziedzinie wojny. W pełni poświęcił się ekstremalnie ryzykownej pracy, która z czasem stała się jego uzależnieniem.

W książce opowiedział swoją historię, a także prawdziwe historie swoich kolegów po fachu, zarysowując przy tym bardzo autentyczny, pełen dramatyzmu obraz współczesnej wojny, w której nie ma miejsca na sentymenty. Źródło


3.  Danielle Steel – Idealne życie



Data premiery:  25.08.2014
Gatunek: powieść obyczajowa/romans
Wydawnictwo: Znak między słowami
Liczba stron: 352
Oprawa: miękka




Okazuje się, że czasem wystarczy dać sobie szansę, by zaczęły się dziać prawdziwe cuda...

Życie Blaise wydaje się perfekcyjne, ale to jedynie pozory. Jest piękna, bogata, inteligentna i od lat udaje się jej utrzymywać na szczycie dziennikarskiej kariery, ale zmaga się z trudną sytuacją rodzinną: jej córka, Salima, straciła wzrok w wyniku choroby.

Zarówno Blaise, jak i Salima muszą zmierzyć się ze swoim smutkiem i strachem. Ale coś zaczyna się zmieniać, kiedy w ich domu pojawia się nowy opiekun Salimy, Simon. Mężczyzna zrobi wszystko, żeby dać im nadzieję i przekonać, że zawsze warto cieszyć się życiem. Źródło


4.  Wendy Francis – Coś dobrego 

 



Data premiery:  25.08.2014
Gatunek: powieść obyczajowa/romans
Wydawnictwo: Znak między słowami
Liczba stron: 384
Oprawa: miękka





„Pod koniec każdego dnia pomyśl o trzech dobrych rzeczach, które się dziś wydarzyły”.
Ellen postanawia zmienić swoje życie. Rozstaje się z mężem i otwiera kawiarnię, gdzie każdego dnia wypieka słodkie bułeczki. 

Jednak gdy wreszcie odzyskuje upragnioną równowagę, przeszłość daje o sobie znać w zaskakujący sposób. Co gorsze, zawirowania miłosne nie omijają także jej ukochanej siostry Lanie…

Czy świeżym uczuciem można zagłuszyć stary sentyment? I czy więź pomiędzy siostrami przetrzyma wszystkie próby? Źródło



5.  Richard Paul Evans – Papierowe marzenia



Data premiery:25.08.2014
Gatunek: powieść obyczajowa
Wydawnictwo: Znak między słowami
Liczba stron: 304
Oprawa: miękka




Każdy zasługuje na drugą szansę.

Mówi się, że czasami najlepszą rzeczą, jaka nas spotyka w życiu, jest dar drugiej szansy, abyśmy nareszcie zrobili to, co powinniśmy byli zrobić za pierwszym razem.

Luke miał bardzo wiele: kochającego ojca, wspaniały dom, duże pieniądze, zaplanowaną przyszłość. Gdyby ktoś mu kiedyś powiedział, że wyrzeknie się tego wszystkiego, nie uwierzyłby. A jednak tak się stało. Podjął złe decyzje, poznał nieodpowiednich ludzi. Nie rozumiał, czym naprawdę jest miłość.

Stare przysłowie głosi, że gdyby nie ciemność, nigdy nie poznalibyśmy światła. Luke na własnej skórze przekonał się o prawdziwości tych słów. Czy kręte i niebezpieczne ścieżki jego życiowych wyborów zaprowadzą go w końcu do domu?

"Papierowe marzenia" to powieść Richarda Paula Evansa uznana przez czytelników za jedną z najlepszych i najbardziej poruszających w jego dorobku. Tym razem autor bestsellerowych "Stokrotek w śniegu" i "Kolorów tamtego lata" opowiada historię o miłości i przebaczeniu, na które nigdy nie jest za późno. Źródło



A oto książka, która swoją premierę miała parę dni temu. Czytamy?

 Zapraszam.

Sarah Jio – Dom na plaży


Wydawnictwo: Znak między słowami
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 304
Data wydania: 14.07.2014
Gatunek: powieść kobieca






Nigdy nie ignoruj tego, co dyktuje ci serce.
Nawet jeśli podążanie za jego głosem będzie bardzo trudne. W życiu Anne wszystko było zaplanowane. Wystawne przyjęcia, ślub z   mężczyzną, którego zna od wielu lat, kariera idealnej pani domu.

Wszystkie te plany niszczy jedna decyzja, podjęta pod wpływem impulsu. Anne chce poznać smak prawdziwego życia, z dala od rodzinnego domu. Dlatego zgłasza się do oddziału pielęgniarek stacjonujących na Bora-Bora. Tam, wśród pięknie kwitnących krzewów hibiskusa i bezkresu turkusowego oceanu narodzi się przyjaźń między nią a tajemniczym żołnierzem Westrym.

Czy przyjaźń jest dobrym początkiem miłości?
Czy związek ma szanse przetrwać, gdy piękna wyspa przestanie być rajem?Źródło





19 komentarzy:

  1. Ale szykują nam się świetne premiery. Szczególnie chce przeczytać: Papierowe marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie kupuję nic, oszczędzam :D "Dom na plaży" za mną i gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dom na plaży" mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A zapomniałam napisać "papierowe marzenia" czytałam i gorąco polecam, wspaniała powieść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza pozycja wydaje się być ciekawa, ale widziałam już mnóstwo podobnych książek, ciekawe czy schemat będzie taki sam jak w każdej ;) Najbardziej zainteresowała mnie książka Papierowe Marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jedynie "W złym towarzystwie" mnie zainteresowało ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie przeczytałam książki "Obiecaj mi" Richard Paula Evansa, która od dawna czeka na przeczytanie (to będzie dopiero moje pierwsze spotkanie z twórczością autora), a tu już kolejna się pojawia :)
    Czytałam "Marcowe fiołki" Sarah Jio bardzo mi się podobała - więc kiedyś na pewno sięgnę po "Dom na plaży" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie chyba najbardziej kusi "Coś dobrego", bo lubię takie wątki kulinarne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W złym towarzystwie mam ochotę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zamiar wziąć się za książki Sarah Jio i Evansa : ) Utwory Steel polubiłam. Fakt, przeczytałam na razie jedną książkę ale coś jeszcze przeczytam :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej interesuje mnie Najemnik, ale obiecałam sobie, że zapoznam się z prozą Sarah Jio i może właśnie na nią padnie mój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa książki "Coś dobrego", chociaż przy jej czytaniu trzeba by się zaopatrzyć w coś do jedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie najbardziej interesującą pozycją jest "Najemnik". Muszę koniecznie przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. "W złym towarzystwie" to lektura, która najbardziej mnie urzekła po przeczytaniu opisów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Wydawnictwo Znak, dlatego fajnie jest przyjrzeć sie nadchodzącym premierom. Pierwsza pozycja szczególnie mnie zainteresowała:) No i książka Daniel Steel. której twórczość chciałabym w końcu bliżej poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej kusi mnie Dom na plaży, czekam tylko na jakąś dobrą okazję i będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiedzi wyglądają dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe premiery.
    Widzę tu nawet nie jedną, a kilka pozycji, po które chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie zapoznałabym się z książką "W złym towarzystwie" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Moje oczy się śmieją, jak go widzę i od razu robi mi się weselej i cieplej na duszy. Dzięki Wam wiem, ze warto pisać dalej i ze mój blog ma jakiś sens. Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz i odwiedzić wszystkich moich czytelników.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do zobaczenia na Waszym blogu.